I tatuaggi di u simbulu Zen ponu prisentà assai elementi cum'è buddi, fiori, loto o mandala, tuttu assai caratteristicu di u Buddhismu è di a cultura asiatica, induve e cose sò pigliate in un modu assai più calmu.
Next Parleremu di u significatu di u più impurtante di questi simboli, u giapponesi enso circle tattoos, In più di brevemente di altri elementi, in più di dà assai idee per chì pudete esse inspiratu in u vostru prossimu pezzu.
Index
- 1 L'enso, u circulu zen
- 2 Altri simboli zen
- 3 Idee di tatuaggi di u simbulu Zen
- 3.1 Enso à u spinu
- 3.2 Fiore di loto nantu à u bracciu
- 3.3 Sak yant per a prutezzione
- 3.4 Mandala culurita
- 3.5 Buddha di culore pienu
- 3.6 Bellu circulu zen nantu à a nuca
- 3.7 Fiore di loto lilac
- 3.8 Un altru sak yant, questu cun tantra
- 3.9 Mandala neru è biancu
- 3.10 Budda neru è biancu
- 3.11 Tatuu tradiziunale cù fiore di loto
- 3.12 Mandala mudernu
- 4 Foto di Tatuaggi Zen Simbulu
L'enso, u circulu zen
In a cultura orientale è in particulare a giapponese, ci sò numarosi simbuli chì in i seculi sò trascenduti è oghje, sò cunnisciuti (o almenu ricunniscibili) in u mondu. È a cosa hè chì oghje vulemu parlà di ciò chì un circulu pò riprisentà. Hè vera, un circulu simplice è dirittu. In a cultura giappunese a parolla "enso" significa circulu è hè ghjustu. In questa cultura hè aduprata per rapprisintà u Zen Ed hè di ciò chì parleremu oghje. I tatuaggi di u simbulu Zen venenu à riprisentà l'ensu.
(Fuente).
Calma, perfezione è illuminazione sò alcuni di i valori chì i tatuaggi di u simbulu Zen rapprisentanu. In u mondu di u yoga o di u Buddhismu, stu simbulu vene per aiutà à cresce spiritualmente. Per quessa, ùn hè micca surprisante chì assai persone decidenu tatuà u cerculu zen in diverse rapprisentazioni. U chjerchju raprisenta u chjosu è u perfettu.
Evidentemente, Duvemu ancu piglià in contu a simplicità chì sta forma geumetrica riprisenta. Per i giappunesi u simbulu enzo hè ancu assuciatu cù u equilibriu di mente è corpu. Ancu se è cumu pudete vede quì sottu, i tatuaggi di u simbulu Zen anu pocu o nunda à chì vede cù un circulu. Ié, mantenenu a forma essenziale, ma differisce abbastanza da ciò chì si pò imaginà.
Altri simboli zen
Ancu se l'ensu merita di sicuru u so propiu spaziu in questu articulu di tatuaggi di simboli zen per a so bellezza è versatilità, ci sò assai altri simbuli à i quali pudemu assucià calma è illuminazione.
Frà i più populari, per esempiu, pudemu truvate fiori di loto, mandale, buddi o ancu tatuaggi sak yant, Tutti recuperanu quella calma spirituale di i tatuaggi enso, ancu se cun altri simbuli altrettantu interessanti.
Idee di tatuaggi di u simbulu Zen
(Fuente).
Quì ti mettimu alcuni esempi di tatuaggi di simboli zen Cusì pudete vede u cuncepimentu è u locu chì vi piace di più, andemu à u puntu:
Enso à u spinu
(Fuente).
Questu hè fattu à mezu à u spinu, trà e scapole. A verità hè chì hè un locu pocu dulurosu, ma se site sicuru chì ti piace, andate avanti. Cumu pudete vede, segue u stile di a maiò parte di i tatuaggi enso. Si tratta di cerchi chì ùn sò micca cumpletamente chjusi è u cuncepimentu pare esse fattu cù una spazzola aduprata per a calligrafia tradiziunale giappunese. A verità hè chì sò assai belli è eleganti.
Fiore di loto nantu à u bracciu
(Fuente).
Ma postu chì i tatuaggi zen vive micca solu da u simbulu enso pudete optà per un fiore di loto assai culuritu cum'è questu. U bracciu hè un bonu locu per fà un tatuu, ùn hè micca eccessivamente doloroso è vi dà assai visibilità.
Sak yant per a prutezzione
Avete ancu i tatuaggi Thai Sak Yant, chì sò fatti per a prutezzione è u so significatu, micca per semplici ragioni estetiche. Stu tippu hè cunnisciutu cum'è Paed Tidt, è furnisce prutezzione contr'à e persone cun gattiva intenzione. Pò esse tatuatu à u spinu, cum'è questu casu. U pettu è a coscia serianu ancu siti ideali.
Mandala culurita
(Fuente).
Un altru tipu di tatuu chì puderia vene sottu a cunsiderazione di Zen sò i mandala, chì in Sanskrit significa "cerchju" è chì i so disegni sò basati nantu à una struttura di pezzi concentrici. Questu in particulare hè un cuncepimentu abbastanza simplice è culuritu chì puderia vede bè in ogni locu.
Buddha di culore pienu
(Fuente).
Postu chì avemu parlatu di tatuaggi di simboli zen ùn pudemu micca smette di menziunà Buddha. In questu casu duvemu u persunagiu, in neru è biancu, occupa guasi tuttu u bracciu. I fiori, cù culori assai brillanti, li danu un toccu assai frescu è rendenu u pezzu spiccatu ancu di più.
Bellu circulu zen nantu à a nuca
(Fuente).
Un altru esempiu di un tatuu di u simbulu zen nantu à u spinu, ancu questu hè un pocu più vicinu à u collu è, curiosamente, u circulu si chjude à manca. Un cuncepimentu assai sèmplice ma chì punta assai bè, soprattuttu se sapete prufittà di l'effettu di pennellata.
Fiore di loto lilac
(Fuente).
Un altru mutivu assai Zen è Buddistu, sta volta in u spinu bassu, è in viulettu. L'onde sopra simbulizanu l'ascensione à l'illuminazione, Facendu un design ideale trà i tatuaggi di simboli zen.
Un altru sak yant, questu cun tantra
Stu tipu di tatuu tradiziunale tailandese hè cunnisciutu cum'è Hah Taew, chì sò circa Tantra buddista chì furnisce prutezzione. Siccomu hè di solitu un tatuu verticale, pò vede bè nantu à l'avambracciu, u pettu, u bracciu è a coscia.
Mandala neru è biancu
Quì avemu un altru mandala, in questu casu hè in neru è biancu è un pocu più cumplessu cà u precedente. Cumu pudete vede, sta cumbinazione di culori permette à u cuncepimentu di esse più intricatu è ipnoticu, chì hè ancu una bona opzione. Inoltre, grazia à a so forma è versatilità, puderia esse tatuatu in ogni locu.
Budda neru è biancu
(Fuente).
È per tene a cumpagnia di mandala in biancu è neru, un Buddha assai Zen nantu à u bracciu, accumpagnatu da un orologio annantu à l'altru bracciu, cù duie semplici note di culore. Hè un cuncepimentu assai efficace è realistu induve a faccia di serenità di u Buddha hà assai successu, qualcosa di vitale in un tatuu di ste caratteristiche.
Tatuu tradiziunale cù fiore di loto
Infine, sak yant pò ancu esse cumminatu cù altri elementi tipici zen, per esempiu un fiore di loto cum'è questu. A cumbinazione rossa è nera hè simplicemente bellissima, è face chì i dui elementi (lettera è fiore) spuntinu quant'è per contu soiu cum'è un cuncepimentu unitariu.
Mandala mudernu
(Fuente).
Alluntanendu si da u stile zen chì truvemu mandala cù un stile un pocu più mudernu, cum'è questu pezzu. Sembra chì ùn sia micca cusì pienu di dettagli ma prufitta di l'abbandunà spazii vioti è chì li danu quella estetica più rivoluzionaria (mai più ben detta). Sembra abbastanza chjucu, è cum'è l'altri mandali puderia andà bè in ogni locu.
(Fuente).
Vulete uttene un tatuu zen? Stu postu vi hà servutu? Ogni quistione, cummentariu o idea avete a scatula di cumenti sottu per mandà la à noi
Sianu the first to comment