l tatuaggi gotici Raprisentanu ancu a cultura gotica. Benchì i grandi simbuli ne sianu basati annantu à disegni assai scuri, ùn deve micca sempre esse cusì. Stu tipu di tatuaggi portanu un grande significatu nantu à e so spalle è ùn sò micca solu associati à i più scuri.
L'emozioni saltanu in ognunu di i disegni. Hè un modu di spressione di ciò chì purtemu à l'internu, ma sta volta attraversu numerosi simboli è figure chì ponu chjode i penseri i più piattati. Per tuttu què, duvemu mette in risaltu a pupularità di questu tipu di tatuaggi. Scuprite i so migliori disegni!
Tatuaggi gotici, a so grande basa
Cum'è sapemu bè, i tatuaggi gotici ùn sò micca una rappresentanza di protesta. In più, ùn averanu mai simbuli pulitichi o manere di pensà cusì. I tatuaggi gotici sò una parte di u cultura gotica più pacificu. Benintesa, in questu casu, quandu vedi alcuni disegni, pudete sempre pensà u cuntrariu. Ebbè nò, anu chjaru ciò chì li piace è a mostranu in ognunu di i disegni. Hè per quessa chì a so basa si basa nantu à certi penseri o gusti è ùn ci hè più.
Disegni di Tatuaggi Gotici
I disegni chì pudemu truvà in i tatuaggi gotici sò assai variati. Senza dubbitu, si dice chì unu di i più frequenti sò croci o cranii è ancu vampiri. Benintesa, ancu cusì, ci seranu sempre più idee chì currispondenu perfettamente à sta cultura.
l paisaghji scuri Sò di solitu unu di i disegni i più richiesti in stu tipu di tatuaggi. Senza dubbitu, sò i cantoni chì pudemu truvà in a nostra vita. Alcuni di i lochi ponu esse perchè ci ricordanu alcune scene di film o chì esistenu in a vita vera. Ci sentimu tutti identificati cù certi lochi, allora in u mondu di i tatuaggi ùn seriamu micca menu.
Cum'è l'avemu cummentatu, i cranii sò un altru di i motivi principali. Ancu se ùn duvete micca esse goth per portà unu. Oghje ci sò parechje varietà di stile è ancu di gusti chì avemu. Un modu di riprisentà a morte è benintesa, u passatu di a vita.
Se prima parlavamu di lochi, avà ci ferma cù a natura chì li pò circundà. Sia l'arburi i più scuri è e rose nere sò disegni di tatuaggi gotici u più dumandatu. E rose sò sempre sinonime di bellezza è di bon gustu. In questu casu, ùn devenu micca sempre simbolizà a morte. Tutti li pudemu dà un significatu novu.
Una di e leggende mitiche sò i vampiri. Una rapprisintazione chì in parechji casi hà un significatu sessuale, soprattuttu quandu sò cumposti di disegni di donne vampire. Benintesa, di solitu hà assai da fà cù u Goticu è a so raprisentazione. Più di tuttu per via di e facce più pallide o di e labbre rosse.
E croce Sò un'altra di e grandi riprisentazioni in quantu à i tatuaggi gotici. Senza dubbitu, hè una di e grandi basi di a religione, ma cum'è avemu citatu bè, in questu casu ognuna pò aghjunghje novi significati. Tutti ponu avè alcune fine di tipu medievale chì si vedenu ancu in tatuaggi di stu stile.
E donne vittoriane sò una di e idee più attraenti per u mondu goticu. Grazie à i so vestiti è accessori, a so moda marca una tendenza trà l'amatori di u goticu. À tal puntu chì ùn avianu micca da esse lasciati quandu si tratta di tatuaggi. In questu casu ci ferma cù a faccia di una donna vintage, ancu se un pocu deformata.
Sianu the first to comment