I tatuaggi sò fatti cù inchjostru permanente, ma ci ne sò chì duranu solu qualchì settimana è chì pò esse un bellu test per gode di un tatuu. Noi vulemu dì tatuaggi di henna, chì venenu da i paesi arabi è ponu esse fatti in parechji lochi oghje.
Cet arte di decurà i pedi è e mani Hè assai cumunu in i paesi orientali, ma era abbastanza scunnisciutu in Occidente finu à l'anni 90. Hè chjamatu arte mehndi è hè fattu di più in più da e persone, fattu cù henna, chì hè una erba chì hè in polvere è trasformata in una pasta . Avemu da vede i dettagli è idee per uttene un grande tatuu di henna.
Index
Cosa hè henna
La henna hè una pianta naturale di u Mediu Oriente adupratu dapoi l'antichità per tinghje a pelle è i capelli di manera naturale. Questa henna hè fatta frantumendu a foglia di Lawsonia inermis secca per ottene una polvere, chì hè aduprata cù acqua distillata per finalmente fà a pasta chì si applica à a pelle. Hè cummercializatu in forma di polvere è ancu in forma di compresse chì ponu esse schiacciate.
Cumu fà u tatuu henna
Ancu s'ellu tattoo henna di flame A verità hè chì ùn avemu micca "tatuatu" a nostra pelle, ma a inchiostremu cù sta sustanza chì ferma ferma per un tempu. Hè un modu di pudè dipinge a pelle per parechje settimane senza chì l'effettu sia cancellatu, ancu se benintesa sò di solitu tatuaggi menu precisi o fini di quelli chì ponu esse fatti cù aghi.
A pasta hè mischiata cù acqua calda per ottene una bona consistenza. Ùn pò micca esse assai solidu o assai liquidu, perchè ferma nantu à a pelle. Hè inseritu in una sorta di saccu di canna di plastica cun un ugellu assai finu, chì hè ciò chì darà u spessore di u tatuu. In ordine di per fà stu tatuu duvete avè un bon pulse, postu chì si tratta di applicà a pasta nantu à a pelle. In i paesi arabi ci sò persone spezializate in stu tipu di tatuaggi, chì tendenu ancu à fà li à parechji turisti, postu chì hè una vera rivendicazione. Sta tecnica hè diventata assai diffusa è di più in più ghjente a sanu fà.
Se avemu una manu assai bona a pudemu fà noi stessi. A verità hè hè faciule fà tatuaggi di stu tippu, postu chì duvete solu sapè cumu applicà a pasta nantu à a pelle cun cura per fà i disegni. U tempu chì ci vole à fà pò dipende da u cuncepimentu sceltu è da quantu hè difficiule. Grandi disegni nantu à e mani è e bracce cù assai dettagli ponu ancu piglià parechje ore.
Una volta chì l'henna hè stata applicata à a pelle duvete lascià asciugà per dà u tonu nantu à a pelle. Per fà questu, duvete esse sempre senza dannà u tatuu per una decina di minuti, chì hè quantu ci vole à u hennè per culurisce a pelle. Dopu, u hennè seccu pò esse facilmente cacciatu da a pelle è videremu u tonu rossu o più neru, secondu u tippu di hennè adupratu.
Quantu dura un tatuu di henna?
Henna tattoo pò duranu trà una è duie settimane. Cù u passu di u tempu si svanirà gradualmente, cusì hè a prima settimana quandu hè più bella.
I tatuaggi di henna sò periculosi?
Tatuaggi fatti cù henna pura raramente causa allergie à a pelle, postu chì derivenu da a pianta. Tuttavia, in parechji lochi induve stu tipu di tatuaggi sò diventati pupulari, usanu mischji adulterati in modu chì u tatuu si ripari più veloce è cusì sia assai più prezzu di fà li è cusì uttene più da ogni tatuu. Puderanu parafenilendiamina o derivati in a so cumpusizione, chì ponu causà reazzioni allergiche cù un percentuale più altu ch'è l'ennu naturale. Prima di fà un tatuu di stu tippu, duvemu assicurà chì sia totalmente henna naturale è senza adulterazione.
Sianu the first to comment