Cunnisciuti ancu cum'è "mirasols" o "jáquimas", senza dubbitu, i girasoli sò una di e piante e più belle è pupulare chì pudemu truvà in natura. U so fiore unicu è a caratteristica di seguità u sole per catturà a quantità massima di raggi di luce naturale, ne facenu una di e più belle piante. Tuttavia, Ciò di i tatuaggi di girasole? Cumu dicemu, essendu una di e piante è fiori più popolari, sta popularità hè trasferita in u mondu di i tatuaggi.
I tatuaggi di girasole sò abbastanza cumuni. È in parte hè duvuta à u bellu significatu è à u simbolicu datu à u girasole. Sapete u significatu di i tatuaggi di girasole? In tuttu questu articulu vi diceremu ciò chì significanu mentre vi mostremu una larga varietà di disegni di tatuaggi cù i quali pudete piglià idee per u vostru prossimu tatuu di girasole.
I Girasoli sò un tipu di pianta erbacea è sò uriginali di u cuntinente americanu. Sò cultivati dapoi parechji anni è oghje i pudemu truvà in u mondu sanu. In particulare per esse un alimentu eccellente. In i tempi antichi, i girasoli sò stati usati per preparà olii per e so proprietà benefiche per a salute. Inoltre, e so sementi sò una delicata squisita dispunibule per tutti. Iè, parlu di "pipi" di girasole.
D'altra parte è approfondendu i so significati, u girasole hà un simbolisimu ligatu à l'ottimisimu, a fede è a gioia. Per alcune culture (in particulare indiani nativi americani) u girasole hè assuciatu à u a fede spirituale, u cultu, è a capacità di catturà è assorbe e bone energie. È se passemu à a cultura cinese, i girasoli rapprisentanu u bona furtuna, longevità è vitalità. Inoltre, grazia à u so culore giallu caratteristicu, per i Cinese riprisenta u culore di a vita è di l'intelligenza. Hè ancu assuciatu à a felicità.
In breve, truvemu un tatuu assai interessante chì, cum'è pudete vede in a galleria sottu, pare bè sia per e donne sia per l'omi. Benintesa, u cuncepimentu di u tatuu è ancu se sceglemu di fà lu in culore o in neru seranu fattori da tene contu. È tù, Chì pensate di i tatuaggi di girasole? Sì avete qualchissia ci piacerebbe cunnosce u vostru parè.
Sianu the first to comment