Squadra editoriale

Tatuantes hè un situ web di Actualidad Blog. U nostru situ hè dedicatu à mondu di l'arti di u corpu, in particulare à i tatuaggi ma ancu à i piercing è altre forme. Propunemu disegni originali mentre avemu intenzione di furnisce tutte l'infurmazioni nantu à cumu uttene tatuaggi, cura di a pelle, etc.

A squadra editoriale di Tatuantes hè cumposta da appassiunatu di u mondu di i tatuaggi è di l'arte di u corpu felice di sparte a vostra sperienza è cunniscenza cun voi. Se vulete ancu esse parte, ùn esitate micca scriveci per mezu di sta forma.

Editori

  • Virginia Bruno

    Scrittore di cuntenutu per 7 anni, mi piace scrive nantu à una larga varietà di temi è fà ricerche. Aghju sperienza in temi di salute è nutrizione. I mo passatempi sò u sport, i filmi è i libri, è a scrittura, in più di l'articuli, aghju publicatu un libru di storie brevi, frà altre cose !!

Anziani redattori

  • Antonio Fdez

    Per parechji anni sò passiunatu da u mondu di i tatuaggi. Aghju parechji è di stili diversi. Classicu tradiziunale, Maori, Giappunesu, ecc ... Hè per quessa chì spergu chì ti piaci ciò ch'aghju da spiegà annantu à ognunu.

  • Nat Cerezu

    Un fan di u stile neo-tradiziunale è di i tatuaggi rari è strani, ùn ci hè nunda cum'è un pezzu cù una bona storia daretu. Cum'è ùn sò micca capace di disegnà qualcosa di più cumplicatu cà una bambola di bastone, devu accontentemi di leghje, di scrive nantu à elli ... è di fà li fà per mè, benintesa. Fieru portatore di sei (via di sette) tatuaggi. A prima volta chì aghju avutu un tatuu, ùn sò micca statu capace di guardà. L'ultima volta, mi sò addurmintatu nantu à a camina.

  • maria jose roldan

    Mamma tatuata, prufessore d'educazione speciale, psicopedagogu è appassiunata di scrittura è cumunicazione. Amu i tatuaggi è in più di purtalli nantu à u mo corpu, mi piace scopre è amparà di più nantu à elli. Ogni tatuu cuntene un significatu piattu è hè una storia persunale ... vale a pena di scopra.

  • Susana godoy

    Dapoi chjuchju eru chjaru chì a mo cosa era di esse prufessore, ma in più di pudè ne fà una realità, pò ancu esse cumbinatu perfettamente cù a mo altra passione: Scrive nantu à u mondu di i tatuaggi è di i piercing. Perchè hè l'ultima espressione di portà ricordi è momenti vissuti nantu à a pelle. Quellu chì diventa unu, ripete è a dicu per sperienza!

  • Alberto Perez

    Sò passiunatu per tuttu ciò chì tocca à i tatuaggi. I sfarenti stili è tecniche, a so storia ... Sò passiunatu di tuttu què, è hè qualcosa chì mostra quandu parlu o scrivu nantu à elli.

  • Sergio Gallego

    Sò una persona chì hè sempre stata passiunata da i tatuaggi. Cunnosce li, a storia, a tradizione, è cumu si ne occupa hè un passatempu chì mi piace. È ancu sparte a mo cunniscenza per chì pudete gode.

  • diana millan

    Sò natu in Barcellona una trentina d'anni fà, abbastanza longu per una persona naturalmente curiosa è un po 'temeraria di piacè amparà nantu à i tatuaggi è quantu sò impurtanti per a cultura glubale. Inoltre, sapete dighjà chì "senza risicu nè divertimentu, nè dolore nè guadagnu" ... Se vulete sapè tuttu nantu à i tatuaggi, spergu chì vi piacenu i mo articuli.

  • Ferdinand Prada

    U mo hobby preferitu sò i tatuaggi. À u mumentu aghju 4 (guasi tutti quessi geeks!) È cù stili diversi. Senza dubbitu continueraghju à aumentà a quantità finchè ùn compie micca l'idee chì aghju in mente. Inoltre, mi piace cunnosce l'origine è u significatu di i tatuaggi.