(Fuente).
Avemu decisu chì avemu da fà noi stessi un martellu di Thor tatuà. Senza dubbitu hè un'arma fantastica, pesante, fresca è cù puteri magichi, assai tradizione è ...
È un dubbitu ci assalta. Simu ispirati da u martellu di u classicu Thor, l'eroe di a mitulugia scandinava, o in u supereroe Thor? Speremu d'aiutavvi cù st'articulu!
A storia di mjolnir, u martellu uriginale
(Fuente).
Fighjemu prima u martellu u più classicu, quellu chì beie da a mitulugia di u nordu. Dice a legenda (bè, u prosa edda, un manuale islandese di puetica antica) chì mjolnir Hè statu un rigalu da Loki à Thor. Si face chì Loki, in una di e so scherzate pazze, hà tagliatu i capelli di Sif, a moglia di Thor. Dopu assai avanti è avanti (è una nova parrucca per Sif), Loki si imbarca nantu à una scumessa cù certi nani per vede quale si forgia megliu. Una di e meraviglie resultanti hè u martellu.
Hè assai interessante chì u martellu hè statu adupratu dapoi parechji anni cum'è amuletu di prutezzione, è chì, cù l'arrivu di u Cristianesimu, ciò chì era furmatu cum'è un martellu hè statu trasfurmatu in croce.
L'altru martellu di Thor
(Fuente).
Un tatuu di martellu di Thor, invece, pò esse inspiratu da l'altru mjolnir, vene à dì, quellu di i fumetti Marvel. Cum'è abituale in casa, hè pussibule truvà parechje storie d'urigine per stu martellu magicu chì pò esse purtatu solu da i nobili in core. U primu hè esattamente uguale à quellu di a legenda nordica chì avemu appena cuntatu.
Un'altra storia dice chì u martellu hè statu creatu da uru, un metallu magicu in u quale Odin hà catturatu una tempesta grande cum'è una galassia. A timpesta hè quella chì dà à u martellu a so putenza distruttiva. È in un'altra storia di Marvel, hè Odin chì dumanda à i nani di falsificà u martellu cù u core di una stella.
Chì ne dici di un tatuu di martellu di Thor? Facci sapè in i cumenti!
Sianu the first to comment