l tatuaggi cù cerchi Sò unu di i motivi geomettrici più cumuni quandu sceglite un design di tatuaggi, postu chì anu un simbolicu tremendu riccu chì vene da tutte e culture umane.
Infatti, tatuaggi cù cerchi si riferiscenu di solitu à listessa cosa, ma cun una mansa di sfarenti disegni. Hè un simbulu assai interessante chì vale a pena d'analizà, cum'è si viderà quì sottu.
Ovest è i circuli
Avete duie grandi opzioni quandu si tratta di uttene tatuaggi in cerchi, secondu se sceglite u significatu di l'Oriente o di l'Occidente. Pitagora, per esempiu, era un grande fan di i circuli, postu chì li cunsiderava a forma più pulita è "a più bona" geomettrica: senza principiu nè fine, u circulu per ellu riprisentava u numeru 1, l'infinitu, l'unità.
I Celti anu ancu tenutu circoli in alta rispettu, postu chì li cunsideravanu forme è amuleti prutettori perchè credianu chì nisuna cosa maligna puderia passà per elli. Inoltre, anu cridutu ancu chì era a forma di l'universu.
È tornendu à a Grecia antica, era quì chì u Ouroboros, una forma di cerculu in quale un dragone o un serpente (o i dui) manghjavanu a coda, in una ripresentazione di l'infinitu, di ciò chì si ripete ripetutamente.
I circuli in Oriente
I tatuaggi circolari in stile orientale ponu ancu attinghje à una ricca simbologia. Per esempiu, in a China antica u celu era riprisentatu in forma di circulu (è curiosamente a Terra in forma di quatratu). Ùn vi scurdate chì u ying è u yang sò ancu un simbulu in forma di circulu chì si riferisce à l'equilibriu cosmicu.
In particulare in Giappone, ancu se ancu in altri paesi induve a pratica di u Buddhismu hè cumuna, i cerchi rapprisentanu l'illuminazione è a perfezione.
Speremu chì ti sia piaciutu questu articulu nantu à u simbolicu di i tatuaggi cù i cerchi. Diteci, avete qualchì tatuu cum'è questu? Chì significatu credi chì ti raprisenta u più? Arricurdatevi chì ci pudete dì ciò chì vulete se ci lasciate un cummentariu!
Sianu the first to comment