(Fuente).
l tatuaggi di u circulu giappunese sò cum'è zen cum'è pare circulu. Oltre à esse assai semplice è cun l'eleganza di i Giappunesi, l'ensu, cum'è questu circhiu hè cunnisciutu in Giappone, hà un significatu assai prufondu.
Scupremu quì sottu in questu articulu, Sicura chì ne vulete fà unu!
Illuminazione in un circulu
(Fuente).
L'enso hè unu di i modi più chjari per illustrà l'amore per a simplicità è l'imperfettu chì sta cultura hà. U circulu hè disegnatu cum’ellu si feria quandu si faci a calligrafia: à l’inchjostru, a spazzola è a carta tradiziunale è in un colpu solu, vale à dì cù un colpu unicu. Disegnà l'enso hè qualcosa di assai cumunu per indicà chì u corpu hè liberu da a mente per creà è per mostrà cumu era l'artista in quellu mumentu. In fatti, ci sò quelli chì a facenu ancu una volta à ghjornu.
U significatu di questu pezzu apparentemente faciule hè prufondu. U circulu, disegnatu à a manu, ùn serà mai perfettu (a bellezza, secondu i giappunesi, si pò ancu truvà in imperfezione). S'ellu hè apertu, darà spaziu à u megliu. D’altronde, s’ella hè chjusa, dà una idea di compia.
Cumu prufittà ne cum'è un tatuu?
I tatuaggi in cerchi giapponesi perdenu un pocu di l'idea daretu à l'ensu, quella di fà u circulu cù un colpu solu. Tuttavia, sò una grande opzione per simbolizà l'armunia è a crescita spirituale.
I disegni simplici sò particularmente boni, chì seguitanu a tendenza di u stilu giappunese- Nisunu disegni sovraccaricati o di grandi dimensioni. Un enso richiede calma, calma è eleganza, dumandendu cusì disegni discreti chì imitanu u colpu à manu libera di un maestru di calligrafia.
I tatuaggi di u circulu giappunese sò veramente belli, nò? Diteci, avete qualchì tatuaghju ispiratu da questu pezzu? Arricurdatevi di dìci ciò chì vulete cù un cummentariu!
Sianu the first to comment