l tatuaggi maori sò una parte assai significativa di a cultura di ste persone. Cù disegni diversi in ogni tribù è migliaia di significati diversi secondu u so cuncepimentu, sti tatuaggi sò famosi in u mondu.
Ciò chì forse ùn hè micca cusì cunnisciutu tatuaggi maori hè a legenda chì li hà uriginati, è ancu cumu uttene un cuncepimentu persunalizatu di questu stile. Leghjite puru sè vulete ottene un ochju vicinu à questu stile!
Rūaumoko, u diu di i terramoti
A legenda dice chì u primu tatuatu Maori hè uriginatu guasi cù a cuncezzione di u mondu. Rangi è Papa, babbu celu è mamma terra, rispettivamente, anu avutu un figliolu, Rūaumoko. Mentre era in u senu di a mamma, Rūaumoko, chì diventerà dopu u diu di i terramoti è di i vulcani, hà fattu crepà a terra, chì sò cunsiderati i primi tatuaggi.
Ci sò versioni di a legenda chì dicenu chì Rūaumoko hà finitu per esce da l'intestini di a so mamma, mentre chì altri dicenu ch'ellu hè statu quì per fà li cumpagnia. In ogni casu, cum'è l'avemu dettu, hè cunsideratu u diu di i terramoti, in più d'indicà u cambiamentu di e stagioni cù i so movimenti terrestri.
U ta moko è u kirituhi
Avemu dighjà parlatu di ta moko in altri articuli, allora ùn avemu micca da insistà nantu à u sughjettu. In generale, u ta moko hè quasi esclusivu di e persone di origine Maori, in realtà, alcune persone u consideranu una appropriazione culturale quandu hè purtatu da un stranieru.
In cuntrastu, u kirituhi, in i tatuaggi Maori, tende à copre e spalle è u pettu. Se site interessatu à stu tipu di tatuaggi, l'interessante hè chì pudete uttene un disignu persunalizatu, per quale hè megliu circà un specialistu in questu stile.
Speremu chì questu articulu nantu à i tatuaggi Maori vi hà aiutatu à capisce di più a so cultura. Diteci, chì pensate di sti tippi di tatuaggi? Arricurdatevi di lasciaci un cummentariu!