(Fuente).
Ci sò sfarenti tippi di cruci, postu chì hè un simbulu simplice chì esiste dapoi l'alba di u tempu è cun quale assai significati diversi sò assuciati.
In questu articulu vedemu uni pochi tippi è alcuni tatuaggi basatu annantu à elli, Chì vi pò interessà se vulete ottene unu di sti disegni.
Croce Cattolica
A croce cattolica hè unu di i disegni di croce più cunnisciuti è più aduprati micca solu in u mondu di i tatuaggi, ma ancu in i ghjuvelli, pezzi di vestiti ... Hè una croce cù a coda inferiore più longa cà quella superiore, chì vole mette in risaltu u dulore è a suffrenza di Ghjesù in croce.
Croce copta
L'interessante croce copta appartene à u cristianesimu coptu, uriginale di l'Egittu è assai prisente in lochi cum'è i Stati Uniti o u Canada. A croce copta hà trè punti in più à a fine di ogni bracciu chì riprisentanu a Santa Trinità è, in tuttu, ci sò dodici bracci, chì rapresentanu l'apostuli. Cum'è un fattu curiosu, hè una tradizione chì i fideli di sta religione portanu a croce copta tatuata à l'internu di u polu dirittu.
Croce celtica
A croce celtica hè esattamente listessa à a croce cattolica ma cù un alone in daretu. A legenda dice chì San Patriziu, per intruduce u Cristianesimu in l'isule, hà cumbinatu a croce solare è a croce cattolica per chì i pagani l'accettessinu megliu. Da tandu hè diventatu un simbulu di sti lochi, soprattuttu grazia à e centinaie di croce di questu stile chì pudemu truvà à l'aria aperta.
Croce ortodossa
Infine, frà i sfarenti tippi di croci avemu a croce ortodossa, quella in a foto chì dirige l'articulu è quella tipica di i lochi cum'è a Russia, induve u cristianesimu ortodossu hè prufessatu. Cumu puderete vede si distingue per avè dui membri incrociati in più: una in a parte suprana, chì simbulizeghja a tavuletta nantu à a quale "Ghjesù, Rè di i Ghjudei" hè statu scrittu durante a so crucifissione è una bassa, chì simbulizeghja i chiodi chì sò stati lampati in i pedi.
Avete qualchì tatuu cù stu tippu di croce? Arricurdatevi di cuntà ci in i cummenti!
Sianu the first to comment