Oghje vulemu sparte cun voi u significatu di i tatuaggi di Puseidonu, un disegnu chì pò sembrà pocu adupratu per voi, ancu se ci sò e zone induve hè.
Parlemu di i tatuaggi di Puseidonu o Nettunu sicondu a cultura (latinu o grecu), hè un simbulu d'acqua, di mare è d'oceani. Parechje persone chì travaglianu in mare sceglienu questu elementu per a so tatuaggi dii, cum'è simbulu di prutezzione per elli.
Un grande pesciu in l'Olimpu
(Fuente).
Puseidonu hè unu di i dodici dii olimpichi, chì li face un colpu maiò in u Partenone. Era u fratellucciu di Zeus, chì era incaricatu di a terra è di l'aria. Puseidonu, invece, duvia esse u signore di i mari. À u cuntrariu, Ade, u terzu fratellu di sta famiglia di i dii, era incaricatu di guvernà l'infernu.
(Fuente).
In più di u mare, Puseidonu era veneratu cum'è u diu di i terramoti, è cù u so tridente magicu era capace di fà nasce e surgenti induve ellu vulia è di chjamà e timpeste. Inoltre, ancu s'ellu era u diu di i mari, Puseidonu hà preferitu viaghjà in carrughju chè in barca, sempre tiratu da mostri mezu cavallu mezu serpente di mare.
(Fuente).
Inoltre, Puseidonu era u fieru pruprietariu di un'isula chì hè diventata mitica: u Atlantis.
Chì significatu hà stu tatuu?
(Fuente).
l I tatuaggi di Puseidonu cercanu di uttene a prutezzione di stu diu, chì quandu era in bonu spiritu hà furnitu mari tranquilliHè per quessa hè un disegnu cusì apprezzatu da e persone chì travaglianu in mare. Inoltre, u so trident aghjusta valore à u so significatu, postu chì u trident hè un simbulu di armunia, mente, corpu è spiritu, oltre à u passatu, u presente è u futuru. Bellu nò? Amu personalmente a so simbolica.
Poseidonu idee di tatuaggi
(Fuente).
Videmu alcuni disegni di questu diu, Puseidonu in a nostra pelle.
U mare, u regnu di Puseidonu
(Fuente).
U mare face una longa strada in un tatuu. Sicuramente seria u disegnu chì Puseidonu ellu sceglie s'ellu vulia fà un tatuu. Per raportallu à u diu, pudete mostrà chì esce da l'acqua, o semplicemente u trident (u giallu di u metallu è u turchinu di u mare sò meravigliosi). Per mustrà a so furia, ellu opta per un mare scumpientu o ancu un vortici trà l'acque.
Sirene è altri abitanti mitologichi di u mare
(Fuente).
In fatti, e sirene ùn eranu più cum’è noi i cunniscimu in tempi classichi, dapoi avianu u corpu d'un acellu invece di una coda (A coda hè stata aghjunta à a legenda finu à nè più nè menu chè u Medievu). Inoltre, ùn avianu nisuna relazione cù Puseidonu, postu ch'elli eranu discendenti da altri dii di u fiume. Tuttavia, essendu un famosu abitante di i mari, pudete esse tentatu à fà un disegnu chì li hà cum'è protagonisti.
Delfinu, u sneak di l'oceanu
(Fuente).
I delfini anu una cunnessione assai inaspettata cù Puseidonu, postu chì sò i prutagunisti di una di e so leggende più famose, chì spiega l'urigine di a custellazione Delfinu (Ancu se ùn pudete micca vulete fà un tatuu dopu avè scontru).
(Fuente).
A legenda dice chì Anfitrite, una Nereida, si piattava in Atlantide per fughje da Puseidonu, chì vulia maritalla. Tuttavia, unu di i persunaghji di u diu, un delfinu, a truvò in unu di l'isulotti di l'Atlantide è a purtò davanti à u diu, chì, ringraziatu, hà datu à u delfinu un postu trà e stelle.
Cavalli, u so altru simbulu
(Fuente).
Se pensate chì nimu ùn pò battevi in u bughju, per vede se osate tatuà un cavallu è dì à a ghjente chì hè in realtà una riferenza à Puseidone, protettore di i cavalli, chì li amava tantu chì si hè spostatu cù i cavalli attraversu u mare (ancu se a maiò parte cun coda di serpu marinu, tuttu deve esse dettu). In fattu, In u passatu, i marinari sacrificavanu i cavalli affucendu li in mare per avè un viaghju sicuru. Se sceglite unu di questi, nimu ùn batte l'uriginale, benintesa.
U trident, u so grande simbulu
(Fuente).
Avemu digià parlatu U tridente di Puseidonu, u grande simbulu di stu diu. Cù ellu puderia cunvucà e timpeste è fà nasce e funtane. Senza dubbitu si senterebbe nudu senza ellu, allora u più cumunu hè di vedelu accumpagnatu da ellu. Tuttavia, pudete optà per disegni più semplici, cù u tridente solu, per esempiu.
Triton, u figliolu di Puseidonu
Cum'è tutti i dei di i tempi, Puseidonu avia assai figlioli, ancu se forse u più famosu hè Triton, ancu figliolu di u poveru Anfitrite, a Nerea di quale avemu parlatu prima. U Tritone hè riprisentatu cum'è una sirena, vale à dì cù una coda di pesciu è un corpu umanu, ancu se altre ripresentazione cù una coda di aragosta o ancu artigli ùn sò micca rare.
U pianeta Nettunu
Sì a vostra cosa hè i tatuaggi di Puseidonu chì si riferenu à u diu in un modu più scuru (ma ùn avete micca finitu di piace l'idea di cavalli), ùn escludite micca di ripresentallu attraversu a so pianeta, Nettunu, chì piglia u so nome da a versione latina di Puseidonu. Sembra bellu nantu à un picculu tatuu cù un bellu culore bluasgiu.
Una riferenza à l'Odissea
(Fuente).
Sapete chì Puseidonu hè a raghjoni chì u poveru Ulisse ùn pò andà in casa? U diu si arrabbia cusì chì u cundanna à girandulà in mare dapoi anni. Dunque, un modu diversu per arricurdassi di stu diu hè di fà una riferenza à stu classicu di a literatura, a scusa perfetta per mette una citazione in grecu.
È di sicuru Puseidonu
(Fuente).
È trà i tatuaggi di Puseidonu, benintesa, e referenze à u diu stessu ùn pudianu esse assenti. Rapresentatelu arrabiatu o felice, in ogni casu, hè sempre una bona idea di accumpagnallu cù u so fidu tridente. Sembra particolarmente bonu in un stile realistu, cù culori turchini è verdi chì ricreanu a bellezza di u fondu marinu.
(Fuente).
I tatuaggi di Puseidonu sò inspirati da un diu di l'arme da piglià, nò? Diteci, chì hè u vostru cuncepimentu preferitu? Pensate chì ne avemu mancatu qualcosa? Arricurdatevi di cuntà ci in i cummenti!